mollysmiles

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

12/6, 2013

Av Sandra - 12 juni 2013 19:08

Fördel med att arbeta på en förskola; vi är ute varje dag.
Nackdel med att arbeta på en förskola; vi är ute varje dag.

Idag var vi ute ca 5 timmar sammanlagt och jag ser ut som en kräfta.

Jag känner lite kärlekshat till mitt jobb för tillfället.

 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska strax smörja in mig med aloe vera. Med tanke på att jag brinner upp snart.

Sen förövrigt så ska vi beställa pizza ikväll, vilket jag tycker jag förtjänar just idag.

   Imorgon så öppnar jag på förskolan för min avdelning för första gången, så det ska bli jättekul! Dock är jag lite nervös, men det går säkert bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 17 juli 2013 23:48

Here I am and I can't seem to see straight,but I'm too numb to feel right now.And here I am watching the clock that's ticking away my time,I'm too numb to feel right now.     Ikväll är ingen bra kväll överhuvudtaget. Mina tankar har hunnit ikap...

E,

Av Sandra - 10 juli 2013 22:09


Orden skriker i mitt huvud men allt är i oordning och ingenting låter logiskt längre. Allt är bara en stor sörja och allting smälts samman till en enda grötig massa. Jag vill få ut det jag känner, jag vill skrika ut det, i hopp om att Hon hör mig. Me...

Av Sandra - 2 juli 2013 18:44

I don't care what's right or wrong, I wont try to understand.Let the devil take tomorrow Lord, tonight I need a friend. Yesterday is dead and gone and tomorrow's out of sight.And it's sad to be alone.   - Help me make it through the ni...

Av Sandra - 23 juni 2013 21:01

Har missat att uppdatera på ett par dagar, men jag har haft fullt upp. I fredags så var jag i Arboga hemma hos världens finaste med de bästa vännerna i världen. Vi drack, rökte, skrattade, var på nattlig promenad och jag gosade till och med med en ka...

Av Sandra - 18 juni 2013 00:08


I'm out of my head,can't wait any longer.Down on my knees, I thought I was stronger.Now I'm crawling back to you,     ...

Presentation

1994, gay, glad som en mussla.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards