mollysmiles

Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

för dig

Av Sandra - 11 juni 2013 23:09

Idag var min första arbetsdag, och det var hur kul som helst! Personalen är jättetrevlig och barnen och jag klickar jättebra. Jag slutade vid 16.00, då gick jag hem och städade rummet och fixade lite i jobbpärmen. Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag suttit vid datorn och tagit det lugnt.
   För en stund sedan så ringde jag världens finaste. Vi pratade om jobb och veterinärbesök. Det spelar ingen roll vad samtalsämnet är så länge jag får höra hennes röst.



Du är så utomordentligt vacker,

jag skulle kunna drunkna i dina ögon.

Jag har varit hög,

sen den första gång vi sågs

och jag undrar,

om jag någonsin kommer nyktra till.

Allt jag gör nu för tiden,
sker på rutin.
Men jag lovar dig min kära,
att jag ska göra något storslaget

med mitt liv,

bara för dig.

 

 

  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 17 juli 2013 23:48

Here I am and I can't seem to see straight,but I'm too numb to feel right now.And here I am watching the clock that's ticking away my time,I'm too numb to feel right now.     Ikväll är ingen bra kväll överhuvudtaget. Mina tankar har hunnit ikap...

E,

Av Sandra - 10 juli 2013 22:09


Orden skriker i mitt huvud men allt är i oordning och ingenting låter logiskt längre. Allt är bara en stor sörja och allting smälts samman till en enda grötig massa. Jag vill få ut det jag känner, jag vill skrika ut det, i hopp om att Hon hör mig. Me...

Av Sandra - 2 juli 2013 18:44

I don't care what's right or wrong, I wont try to understand.Let the devil take tomorrow Lord, tonight I need a friend. Yesterday is dead and gone and tomorrow's out of sight.And it's sad to be alone.   - Help me make it through the ni...

Av Sandra - 23 juni 2013 21:01

Har missat att uppdatera på ett par dagar, men jag har haft fullt upp. I fredags så var jag i Arboga hemma hos världens finaste med de bästa vännerna i världen. Vi drack, rökte, skrattade, var på nattlig promenad och jag gosade till och med med en ka...

Av Sandra - 18 juni 2013 00:08


I'm out of my head,can't wait any longer.Down on my knees, I thought I was stronger.Now I'm crawling back to you,     ...

Presentation

1994, gay, glad som en mussla.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards