mollysmiles

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 23 juni 2013 21:01

Har missat att uppdatera på ett par dagar, men jag har haft fullt upp. I fredags så var jag i Arboga hemma hos världens finaste med de bästa vännerna i världen. Vi drack, rökte, skrattade, var på nattlig promenad och jag gosade till och med med en kattunge. Ps. jag är livrädd för katter.

Igår (lördag) så var jag och firade bästa Cissi som fyllde 20 i tisdags. Där spårade det totalt, fast på ett bra sätt, tror jag? Vi hade det jättetrevligt, vi drack, rökte, dansade, sjöng, jagade katter, mös i sängen och jag träffade massa nytt folk. Det slutade med att jag kom hem vid 5 imorse (söndag).
Jag vaknade vid tre på dagen idag, och då åkte jag direkt upp till farmor för lite kvalitetstid med henne, farfar och kusinen. Ytterst trevligt! Jag har haft en riktigt bra helg, den bästa på länge! 

 

 

sötnosar.

     

 

sminkad utav E. med ögonbindel.

 

 

E. är allmänt onykter och glad.

 

Av Sandra - 18 juni 2013 00:08

I'm out of my head,
can't wait any longer.
Down on my knees, I thought I was stronger.
Now I'm crawling back to you,

 

 

Av Sandra - 17 juni 2013 23:58

Jag har haft det himla trevligt i helgen faktiskt. Speciellt igår. Då sjöng jag på ett dop, och jag fick massa beröm vilket var väldigt kul! Sen hade jag picknick med min 7 åriga kusin, vi åt äpple och som efterrätt blev det tuggummi. När jag hade nattat henne så satte jag och daniella oss på uteplatsen med varsin kopp kaffe och pratade lite, och smed lite planer angående nästa vår eventuellt. Hihi, spännande!

   Och idag var jag och mamma ute i skogen med hunden, och jag tränade inkallning med honom. Han är så duktig min lilla pälsboll!

 

 


 
    


Av Sandra - 12 juni 2013 19:08

Fördel med att arbeta på en förskola; vi är ute varje dag.
Nackdel med att arbeta på en förskola; vi är ute varje dag.

Idag var vi ute ca 5 timmar sammanlagt och jag ser ut som en kräfta.

Jag känner lite kärlekshat till mitt jobb för tillfället.

 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska strax smörja in mig med aloe vera. Med tanke på att jag brinner upp snart.

Sen förövrigt så ska vi beställa pizza ikväll, vilket jag tycker jag förtjänar just idag.

   Imorgon så öppnar jag på förskolan för min avdelning för första gången, så det ska bli jättekul! Dock är jag lite nervös, men det går säkert bra!

Av Sandra - 11 juni 2013 23:09

Idag var min första arbetsdag, och det var hur kul som helst! Personalen är jättetrevlig och barnen och jag klickar jättebra. Jag slutade vid 16.00, då gick jag hem och städade rummet och fixade lite i jobbpärmen. Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag suttit vid datorn och tagit det lugnt.
   För en stund sedan så ringde jag världens finaste. Vi pratade om jobb och veterinärbesök. Det spelar ingen roll vad samtalsämnet är så länge jag får höra hennes röst.



Du är så utomordentligt vacker,

jag skulle kunna drunkna i dina ögon.

Jag har varit hög,

sen den första gång vi sågs

och jag undrar,

om jag någonsin kommer nyktra till.

Allt jag gör nu för tiden,
sker på rutin.
Men jag lovar dig min kära,
att jag ska göra något storslaget

med mitt liv,

bara för dig.

 

 

  

 

 

Av Sandra - 10 juni 2013 21:24

För varje minut som går

vill jag ha dig mer.

Ångesten stiger och den river i bröstet

som kritor på en svart tavla,

när du inte är mig nära.

Saknaden efter dig gör mig galen,

och just nu är jag på gränsen till

psykos.

Kom till mig.

Av Sandra - 10 juni 2013 15:34




  

Då fick man nyss samtal om jobb den här veckan, och två veckor i juli. Ingen vila här inte! Är helt galet glad, men det betyder att jag knappt har tid att träffa världens finaste människa.

 



Av Sandra - 9 juni 2013 23:32

Det finns en tjej som tar andan ur mig,

som får mig att le genom att bara finnas i mina tankar

där hon förövrigt är 99 procent av tiden.

Det finns en tjej som har sådan stark effekt på mig,

att när jag hör hennes namn, 

ser henne,

rör henne,

så börjar allting snurra och jag skriker inombords efter mer.

Tekniskt sett så är jag singel,

men mitt hjärta tillhör någon

som jag inte kan kalla för min.

~ Jag är svag för dig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

1994, gay, glad som en mussla.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards